Dondurma Bayiliği Veren Firmalar Dondurulmuş Yoğurt Bayilik

Yogocups Bayilik Şartları

YogoCups Bayilik
YogoCups Bayilik
Elif Özcan
Yazan : Elif Özcan

Dondurmanın Yeni Sağlıklı Şekli Yogocups

Ambalajlı Süt ve Süt Ürünleri Sanayicileri Derneği (ASÜD) 2015 verilerine göre Türkiye’de kişi başı dondurma tüketimi yaklaşık 4,5 kilogram olarak hesaplandı. Dünya dondurma tüketimi sıralamasında Amerika ve Asya ülkeleri ilk sıralarda yer alıyor. ABD’de yıllık kişi başı dondurma tüketimi 30 kilogramı buluyor. Avrupa’da ise kişi başı dondurma tüketimi ortalama 7 kilogram civarında seyrediyor.

Dondurma tüketenlerin yaş dağılımına bakıldığında ise 6-25 yaş aralığı öne çıkıyor. Bu yaş grubundakiler, toplam dondurma tüketiminin yüzde 80’ini oluşturuyor. Bölgesel değerlendirmelerde % 44’lük dondurma tüketimi ile Marmara bölgesi ilk sırada yer alırken, Marmara Bölgesi’ni % 23’lük tüketimle Ege Bölgesi izliyor.

Dünya üzerinde 70 milyar $’dan fazla bir pazar büyüklüğüne sahip olan dondurma pazarı, Türkiye için de son derece önemli bir durumda, Türkiye’ de bu rakam yaklaşık 2 milyar $ civarında seyretmektedir. Bu yüzden birçok marka Türkiye yatırımlarını ve pazarlama faaliyetlerini gün geçtikçe artırmakta ve ürün çeşitliliği ile pazardaki rekabet güç dengelerini kendi lehine çevirmek için çabalamaktadır.

Yurtdışında yaygın bir şekilde tüketilen dondurulmuş yoğurt Türkiye’de hızlı bir şekilde yaygınlaşmaya başladı. Dondurulmuş yoğurt hiçbir kimyevi işlemden geçirilmeden elde ediliyor ve bu da besin değerlerinde kayıp yaşanmamasını sağlıyor. Özellikle sağlıklı beslenmeyi alışkanlık haline getiren kişiler tarafından tüketiliyor. 1970 yılında kuzeydoğu Amerika’da görücüye çıkan Frozen Yogurt, 2013 yılında YogoCups adı ile Türkiye pazarına girmiştir.

YogoCups düşük şeker, yağ ve kalori oranları sayesinde light ürün özelliği ile son dönemlerde tüm dünyayı etkisi altına alan obezite problemine karşı sizi koruyor. Dondurulmuş yoğurt bayiliği için en mantıklı karar olabilir.

Şeker (diyabet) hastalarının da yiyebilecekleri bir tatlı çeşidi olarak stantlardaki yerini almaya başladı. Çok az miktarda şeker ve yağsız light süt ile el değmeden üretilir ve damak tadınıza göre karadut, şeftali, vişne, mandalina, nar, elma, ahududu, ananas, Hindistan cevizi tatlarında servis edilir, süslemek ve yine lezzet katmak için ahududu, çilek, karamel ve çikolata sosları ile lezzetine lezzet katılmaktadır.

YogoCups Frozen Yoğurt 2013’te Ankara ilinde açılmıştır. Şirket ikinci şubesini İstanbul Fatih’de HISTORIA AVM ‘ de açmıştır. Bu şube franchising sistemiyle açılmıştır. Firma yetkilileri yılsonuna kadar üç şube daha açmayı planlamaktadır. Firma toplam 20 şubede hizmet vermeyi amaçlıyor. Takriben 8-10 metrekarelik anahtar teslimi bir şubenin yatırım maliyeti takriben franchise giriş bedeli de dâhil 65 bin TL’dir. Bu rakama, işletme anaparası olarak takriben 20-25 bin TL gerekiyor. Üstelik reklam katılım hissesi yok.

Şirket yeni açılacak şubeler için İstanbul, İzmir, Antalya ve Muğla’ya öncelik verecek. Yeni bir şube açılırken yer seçimi ile ilgili yatırımcıya destek veriliyor. Uygun yer bulunduktan sonra burası bir ay içinde satışa hazır hale getiriliyor.

Personele ürün hazırlama ve servis eğitimleri verildikten sonra satışa başlanıyor. YogoCups Frozen Yoğurt yatırımcısına cömert davranıyor. Yeni açılacak şubelere 1000 porsiyonluk ürün armağan ediyor. Aranan işyeri özellikleri ise: özellikle Alışveriş Merkezleri, şehir merkezleri, yoğun ve işlek caddelerle turistik mekânlar en uygun yerlerdir.

 

 

  • Makalemizi yararlı buldunuz mu?
  • Evet   Hayır

Yazar Hakkında

Elif Özcan

Elif Özcan

Bayilik veren firmaların bayilik şartlarını ve koşullarını değerlendirmekte ve markalar hakkında incelemeler yazmaktayım.
Aşağıdaki alandan yorum yaparak direk bana soru sorabilirsiniz.Bayilik ve Franchsingle ilgili firmanızı tanıtmamı isterseniz sitenin en üst bölümündeki Firmanızı Sitemize Ekleyin butonundan firmanızı incelemem için bana ulaşabilir yada daha teknik detaylar için yazının altındaki yorum bölümünden bana yorum bırakabilirsiniz.

Yorum Yap